Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Erzurum İl Sağlık Müdürlüğü 9 ilçeye tam donanımlı ambulans dağıttı.

0

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Serhat Vançelik, ambulans filosuna yenilerini kattıklarını söyledi. Doç. Dr. Vançelik, ilçelere tam donanımlı yeni ambulanslar tahsis ettiklerini ifade etti.

 

İl Sağlık Müdürü, Karaçoban, Tekman, Pasinler, Köprüköy, Aziziye, İspir, Aşkale, Çat ve merkez Yakutiye ilçesine söz konusu ambulansların gönderildiğini kaydetti.

 

Doç. Dr. Vançelik, ambulans filosunun büyümesiyle hasta nakil sayısının da beraberinde artış göstereceğine işaret etti. 2003 yılında il genelinde 6 bin 200 hastanın ambulanslarla naklinin gerçekleştiğine dikkat çeken Vançelik, bu rakamın geçen yıl 63 bine ulaştığına vurgu yaptı. 

 

Haberin tam metni için » haber3.com