Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Sağlık Bakanı Açıkladı: 32 Bin Personel Alımı Yapılacak!

Sağlık Bakanlığı 32 bin personel alımı yapacağını duyurdu. Bakan Fahrettin

Sağlık Bakanlığı 32 bin personel alımı yapacağını duyurdu. Bakan Fahrettin Koca, koronavirüs ile ilgili son durum değerlendirmesini yaptığı canlı yayında duyurdu.

SAĞLIK BAKANLIĞI 32 BİN PERSONEL ALIMI YAPACAK

Bakan Koca, sağlık personeli alımı ile ilgili, “Bu dönemde sağlık personelinin ek ödemelerini iyileştirme çabası içindeyiz. İnsan kaynağımız olarak kadromuza 32 bin personel dahil ediyoruz” dedi.

3 Aylık Tavan ödeme geliyor!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca: “Çalışan sağlık personellerimizin ek ödemelerinin üç aylık dönemde tavan olacağını belirtiyorum. Cumhurbaşkanımıza ve Maliye Bakanımıza teşekkür ediyorum.”