Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın duyurduğu son dakika haberi Türkiye’yi yasa boğdu.Koca, 11 Nisan’dan bu yana korona virüs tedavisi gören Dilek Akçabelen’in yaşamını yitirdiğini duyurdu.
Twitter hesabından paylaşımda bulunan Fahrettin Koca, şu ifadeleri kullandı:
“DİLEK HEMŞİRE ARAMIZDAN AYRILDI.
Hastalığa, izinli olduğu günlerde yakalanmış, 11 Nisanda hastaneye kaldırılmıştı. Uzun bir mücadele verdi. Maalesef, COVID-19’a yenildi. Keşke yeni doğan oğlunu daha çok zamanlar görebilseydi.
Allah rahmet etsin. Sevenlerine başsağlığı diliyorum.”


