Ankara Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Bahattin İlter ilgili birimlere gönderdiği resmi yazıda ildeki pandemi hastanelerinde ayrı bir birim açılarak, sağlık emekçilerinin koronavirüse karşı 5 günde bir PCR kontrolünden geçirilmesini istedi.
İlter kararın İl Pandemi Kurulu’nun 30 Mart tarihli toplantısında alındığını açıkladı ve hızlı tanı kitlerinin Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı yani eski Numune Hastanesi A Blok girişindeki Halk Sağlığı Koordinasyon Merkezi’nden alına bileceğini ekledi.
İlgili Uygulamanın sahada aktif görev yapan tüm sağlık Personellerine Yapılmasını (81 İlde) umuyoruz.
İŞTE O YAZI


