Abone ol
Sağlık kuruluşlarının 112 Acil çağrı merkezlerinde sözleşmeli olarak istihdam edilecek personelin şu görevleri yerine getirmeleri gerekmektedir.
112 Acil Çağrı Merkezi Personelinin Görev ve Sorumlulukları
Sağlık kuruluşlarının 112 Acil çağrı merkezlerinde sözleşmeli olarak istihdam edilecek personelin şu görevleri yerine getirmeleri gerektiği açıklandı:
- Konsollarına düşen her türlü aramayı cevaplandırmak
- Görevlendirildiği konsolda çağrıyı karşılayarak, konsollarında yaşanacak donanım ve yazılımla ilgili her türlü sorunu ivedilikle mesai saati içinde bilgi işlem bürosuna, mesai saati dışında nöbetçi teknik personele bildirmek
- Çağrıyı sadece “Acil Çağrı Merkezi” ifadesiyle cevaplandırmak
- Çağrının, çağrı merkezinin işletme kurallarına uygun bir çağrı olup olmadığını tespit etmek
- Aramanın acil çağrı olması halinde vaka kaydı oluşturmak, acil çağrı değilse vaka kaydı oluşturmadan çağrıyı uygun ve hızlı bir şekilde sonlandırmak
- Bilgi ve danışma amaçlı aramalarda, çağrı yapanı konunun çağrı merkeziyle ilgili bir konu olmadığı hususunda bilgilendirerek, usulüne uygun şekilde ilgili kuruma vaka kaydı oluşturmadan yönlendirmek
- Görevi nedeniyle kendisine teslim edilen taşınırları, kurumdaki görevlendirmesi sona erdiğinde aynı gün içinde müdürlüğe teslim etmek
- Yaptığı görüşme esnasında vaka ile ilgili olarak çağrı yönlendiricinin bilgisine ihtiyaç duyduğu takdirde, listeden ilgili çağrı yönlendiriciyi seçerek çağrıya dahil edip konferans görüşme yaptırmak
Yorum Yazın