Bu yaşanan ayrım acil sağlık hizmetlerinde ikilem yaratmış ve iş barışını bozmuştur. Pandemi sürecinde çağrı sayısı artan personel ihtiyacı için ek personel görevlendirmeleri yapılan komuta kontrol merkezi ve 112 ekipleri ile birebir muhatap olan başhekimlik personelinin yaşadığı ek ödeme mağduriyeti giderilmeli ve acil sağlık hizmetlerinde iş barışı tekrar sağlanmalıdır”
Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları (Sağlık-Sen) Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu, Adana 112 Acil Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti.
Nennioğlu, ziyarette yaptığı konuşmada, şunları söyledi: “Sağlık Bakanlığı 3 aylık ek ödeme yazısında 1. basamak adına tavan ödeme grubunda 112 ekibini, 112 Komuta Kontrol Merkezi’ni ve başhekimlik çalışanlarını ayırarak komuta kontrol merkezine ve başhekimlik personeline tavan ek ödeme verilmemesini duyurmuştur.
Bu yaşanan ayrım acil sağlık hizmetlerinde ikilem yaratmış ve iş barışını bozmuştur.
Pandemi sürecinde çağrı sayısı artan personel ihtiyacı için ek personel görevlendirmeleri yapılan komuta kontrol merkezi ve 112 ekipleri ile birebir muhatap olan başhekimlik personelinin yaşadığı ek ödeme mağduriyeti giderilmeli ve acil sağlık hizmetlerinde iş barışı tekrar sağlanmalıdır”
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Yorum Yazın