360 S10 Robot Süpürge Çevrimdışı Sorunu Nasıl Düzeltilir?
360 S10 Robot Süpürge Çevrimdışı Sorunu Nasıl Düzeltilir?
360 robot süpürge kullanıcıları, Turkcell Süperonline fiber modem ile robot süpürgeye bağlanamadıklarını sık sık çevrimdışı hatası aldıklarını belirtmektedirler.
Süperonline müşteri hizmetleri sorunun kendilerinden değil robot süpürge firmasından kaynaklandığını belirtiyorlar firma ise aynı şekilde topu İnternet Hizmet sağlayıcı veya modem e atıyor.
Öncelikle wifi 2.4 ile bağlantı kurulması gerektiğini söylüyorlar ama zaten süpürge kurulumunda bunu size belirtiyor yani sorun 2.4 kullanmamakla ilgili değil! (Çevrimdışı sorunu bununla ilgili değil ama kesinlikle 2.4 Ghz bağlantı kullanmanız gerekiyor yanlış anlaşılmasın)
Bu problem modem DNS ayarları ile ilgili robot süpürgeyi test ettim web servislerini tek tek pinglediğimde q.smart.360.cn adresinde sorun olduğunu fark ettim.
ping kayıpları %80 civarındaydı sürekli kopmalar yapmaktaydı.
Dns ayarımı değiştirip denediğimde ise %100 bağlantı sağladım.
Sizlerde sorun yaşıyor iseniz Modem DNS ayarınızı *Birinci DNS : 1.1.1.1 İkinci DNS : 1.0.0.1 olarak güncelleyip robot süpürgeyi kapatıp/açarak sorunu çözebilirsiniz.
* Google DNS (8.8.8.8 8.8.4.4 ) adreslerinde de sorun yaşadım o yüzden bu DNS adreslerini kullandım.
Süperonline Modem arayüzünüze 192.168.1.1 adresinden ulaşarak;
Yerel Ağ ---> LAN--->DHCP Sunucusu sekmesinden DNS adreslerinizi güncelleyebilirsiniz.
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Yorum Yazın