kadikoy escort
istanbul escort istanbul escort porno izle

Manisa'daki 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen çağrıların yüzde 70'i asılsız

MANİSA'da itfaiye, sağlık, AFAD, emniyet, jandarma ve orman acil çağrı merkezlerini tek çatı altında toplayan 112 Acil Çağrı Merkezi'ne 2018 yılının ilk 6 ayında toplam 139 bin 926 çağrı geldi. Bu çağrıların 41 bin 479'u gerekli birimlere aktarılırken, 98 bin 447'sinin asılsız çıktığı belirtildi. 2017 yılında asılsız ihbarda bulunan 17 kişiye ise Kabahatler Kanunu'na göre toplam 5 Bin 117 TL idari para cezası kesildi.

Manisa'daki 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen çağrıların yüzde 70'i asılsız
Manisa'daki 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen çağrıların yüzde 70'i asılsız ATTYİZ.BİZ.TR

Manisa'da 7 Nisan 2016'da itfaiye, sağlık, AFAD, emniyet, jandarma ve orman acil çağrı merkezlerini tek çatı altında toplayan 112 Acil Çağrı Merkezi, günde yüzlerce asılsız ihbarla uğraşmaya devam ediyor.

Günde yüzlerce asıl ihbar aldıklarını ifade eden Manisa 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Ali Dedeler, 2017 yılında çağrı merkezine 1 milyon 639 bin 3 ihbar geldiğini, gelen çağrılardan 402 bin 646'sının ilgili kurumlara iletildiğini, 1 milyon 236 bin 357?sinin ise asıl ihbar olduğunu ifade etti.

Müdür Vekili Dedeler, 2018 yılının ilk 6 ayında ise merkezlerine 139 bin 926 ihbarda bulunulduğunu, bunun 41 bin 479'nun ilgili birimlere aktarıldığını ve 98 bin 447'sinin ise asıl ihbar olduğunu ifade etti.

 

Dedeler ayrıca 2017 yılında asılsız ihbarda bulunan ve kimlikleri tespit edilen 17 kişiye Kabahatler Kanunu'na göre valilik tarafından toplam 5 bin 117 TL idari para cezasının kesildiğini ifade etti.

Acil 112 Çağrı Merkezi'nin acil yardıma muhtaç ve acil ihbarda bulunmak isteyen vatandaşların ulaşması gereken bir merkez olduğuna dikkat çeken Merkez Müdürü Dedeler, vatandaşları 112 Acil Çağrı Merkezi'nin gereksiz yere meşgul etmemeye davet etti. Dedeler, "Bizim talebimiz vatandaşlarımızın gereksiz yere 112 numarasını meşgul etmemeleri. 

Kimim aldığı yeni telefonu denemek için, kimisi canı sıkıldığı için, kimi şaka yapmak veya küfür etmek için 112 Acil Merkezi'ni arıyor. 

Gereksiz yere meşgul edilen 112 Acil Çağrı Merkezi'nde geçen her bir dakika veya saniye yardıma muhtaç bir insana, acil tedaviye ihtiyaç olan bir hastaya, acil bir kazaya veya yangına geç müdahale edilmesine sebep olmaktadır. 

Çünkü Acil 112 Merkezleri zamanla yarışan bir birimdir" diye konuştu.

 

Haberin tam metni için » hurriyet.com.tr

#Manisa #112 #Acil Çağrı Merkezi #Ali DEDELER #Sağlık #Asılsız İhbar #Manisa 112
Yorum Yaz...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Doktorun hastası için 'acı' paylaşımı: 'Şimdi gidip ağlamak istiyorum'
Doktorun hastası için 'acı' paylaşımı: 'Şimdi gidip ağlamak istiyorum'
Kayalıklara Düşen Genci Umke Ekipleri Kurtardı
Kayalıklara Düşen Genci Umke Ekipleri Kurtardı