Advert

Kırşehir Valiliğinden 112 Acil Çağrı Merkezi uyarısı

Kırşehir Valiliği, 112 Acil Çağrı Merkezi'nin gereksiz yere meşgul edilmemesi uyarısında bulundu.

Kırşehir Valiliğinden 112 Acil Çağrı Merkezi uyarısı
Kırşehir Valiliğinden 112 Acil Çağrı Merkezi uyarısı ATTYİZ.BİZ.TR

Kırşehir 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü,112 Acil Çağrı Numarasının farkındalığını artırmak amacıyla ülkemizde ve ilimizde 11 Şubat 112 Günü kapsamında çeşitli tanıtıcı ve bilgilendirici etkinlikler düzenlenmektedir. 

 Ülkemiz genelinde “Tek Acil Çağrı Numarası” oluşturmak amacıyla İçişleri Bakanlığı bünyesinde 112 Acil Çağrı Merkezleri kurulmuştur.

Bu kapsamda Pilot İller arasında olan İlimizde de Valilik bünyesinde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü hizmet vermeye başlamıştır dediler.

Kırşehir 112 Acil Çağrı Merkezi; 

·    12.07.2013 tarihinde İl merkezi “110 Alo İtfaiye” acil çağrılarını,  23.02.2017 tarihinde İlçeler de entegre edilerek İl geneli 110 Alo İtfaiye acil çağrılarını, 

·    26.02.2014 tarihinde İl geneli “112 Acil Servis” çağrılarını, 

·    28.05.2014 tarihinde İl geneli “Alo 122 AFAD” acil çağrılarını karşılamaya başlamıştır.  

·    

Kırşehir 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü ,112 Acil Çağrı Merkezimizde, çağrı alıcı olarak görev yapan personellerimiz, İl Sağlık Müdürlüğü, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, İtfaiye Müdürlüğü ve İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’nün çağrı yönlendirici personelleri ile birlikte 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. 112 Acil Çağrı Merkezi’ne intikal eden tüm çağrılar ve çağrıların yönlendirilmesi hakkında yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır. 

Kırşehir genelinde acil yardıma ihtiyacı olan vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde ulaşmak amacıyla ilgili kurumlarımız tarafından gayretli bir çalışma sürdürülmektedir. 

Ancak 112’ye gelen acil çağrıların çoğunda gereksiz aramaların olduğu tespit edilmiş olup vatandaşlarımızın, acil yardım hizmetlerinden azami ölçüde istifade edebilmesi ve kurumlarımızın daha kaliteli bir hizmet sunması için gereksiz aramalardan kaçınması ve çocuklara telefon verilmemesi hususunda hassasiyet gösterilmesi gerekmektedir.  

112 Acil Çağrı Merkezi’ni asılsız veya gereksiz yere meşgul edenler hakkında; 112 Acil Çağrı Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği ve Valilik Makamı’nın 20.09.2016 tarihli ve 2016/01 sayılı Genelgesi gereği idari yaptırımlar uygulanmaktadır diyerek sözlerini sonlandırdılar.

Kaynak : .asikpasagazetesi.com

#Kırşehir #112 #Acil Çağrı Merkezi #Tek Acil Çağrı Numarası #Acil Durum Müdürlüğü # İl Sağlık Müdürlüğü # İl Emniyet Müdürlüğü # İl Jandarma Komutanlığı # İtfaiye Müdürlüğü
Yorum Yaz...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Sağlıkçılar 15 Temmuz’u unutmadı
Sağlıkçılar 15 Temmuz’u unutmadı
6 dakikada hastaya ulaşan sağlık çalışanlarını geç kaldı diye darp ettiler
6 dakikada hastaya ulaşan sağlık çalışanlarını geç kaldı diye darp ettiler