18 Nisan 2014, 23:44
Sağlık Bakanlığı'na 5 bin 750 personel alınacak mı?
Sağlık Bakanlığı görevde yükselmesinde neler değişti?
İşte kamu çalışanlarına verilecek 30 yeni hak!
Ambulanslara ‘acil’ ince ayar

Bu haber 06 Haziran 2012, Çarşamba 14:12 tarihinde eklendi. 286935 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

KPSS-2012/4 ATT Alımı Yapılacak Kurumlar (Güncellendi)

KPSS-2012/4: Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Sözleşmeli Acil Tıp Teknisyeni Pozisyonları için Tercih Kılavuzu
KPSS-2012/4 ATT Alımı Yapılacak Kurumlar (Güncellendi)

KPSS-2012/4: Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Sözleşmeli Acil Tıp Teknisyeni Pozisyonları için Tercih Kılavuzu

 

 

Acil Tıp Teknisyeni (ATT) Alımı Yapılacak Kurumların listesi için tıklayınız.

(07/06/2012 10:00 Güncellendi)


Yazdır Paylaş


denizhan - 2012-12-03 10:56:42
arkdaşlar bugun att lerin tercihler i yapılacak diye bi bilgi almıştım ama ben göremiyorum sadece diş teknisyenleri ile eczacıların var bi bilgisi olan var sa yardımcı olabilir mi
att özge - 2012-11-13 21:14:43
puanım 69,2070 atanma sansım nedr editör bir de att alım sayısıı 5,500 oldu diye duyumlar var aslı nedir acaba?
nurten - 2012-11-07 19:27:22
merhaba ben 2012 kpss de 77.500 puan aldım atanabilirmiyim acaba teşekkürler
sadık - 2012-10-30 17:59:36
73 puan aldım istanbula yada muğlaya atanma imkanım olur mu.teşekkür ederim
salih - 2012-10-25 18:17:30
68 ıle atanma sansım varmı ?
Halid - 2012-09-20 17:12:38
Sa arkadaslar osmaniye ye alim olmıcak mı bılgısı olan soylerse sevınırım
zeynep akarçay - 2012-08-13 08:13:31
2012 de kaç puanla alım olacak ve nerelerde boşluk var önceden öğrenme şansımız yok mu ya bn geçen yılın mezunuyum şimdi paramedik okuyorum ve bu yıl bitio üni ama att olarak grdim özelde çalışmak istemiyorum istediğim bi kaç il var neresi daha uygun bnm için bilemiyorumda..çok karasızım=((
Şevki Çelik - 2012-07-03 20:36:53
2012 önümüzdeki kpss de kaç att alınacak kadroya bilgisi olandan istirham ederim.Ardahan,kars illerine gitmek için kaç puan gerekir.saygılar.pansumancı.att.
Mehmet - 2012-06-13 08:26:46
sonuçlar ne zaman açıklanır.
birsel - 2012-06-12 20:47:02
sonuçlar nezaman açıklanır bir bilgisiolan varmı??
ATT69 - 2012-06-11 19:44:56
PUANIM 69 ATANABİLİRMİYİM
sezer - 2012-06-10 21:32:10
nasıl puanlar düşmüyor arkadaş ösym kitapçıkta belirtmiş alan kontrolü var yani düz lise mezununa sistem tercih hakkıvermiyor.Bizim daha önceki atanan arkadaşlar eğer tercih yapmazlarsa çoğu yaer 70 küsürde kalmış 68 'e düşer puanlar.
Editör - 2012-06-08 13:58:51
Tercihler çok önemli evet,o yüzden gitmek istemediğiniz yeri yazmayınız.Sıralamada ise ilk gitmek istediğiniz yeri en başa yazın puanım süşük değip ilk sıraya son gitmek istediğiniz yeri yazmayınız(Sadece Tavsiyedir)
saide - 2012-06-08 12:24:13
EDİTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRR ACİL LÜTFEN CEVAP VERİRMSNZ BANA puanım düşük ama nasıl tercih yapalım sıralamayı önce yüksek puanlarımı başa yazalım cünkü tercih sırasıda cok önemlymiş lütfen ALLAH RIZASI İÇİN CEVAPP.....
emine - 2012-06-07 19:52:27
68.400 le atanırmıyım umudum yok ama ya tutarsa diyorum
Editör - 2012-06-07 15:38:32
Arkadaşlar puanların çok fazla düşeceğini sanmıyorum çünkü önceki alımlara göre sayılar oldukca düşük o yüzden taban puanların çok düşeceğini sanmıyorum
Arda - 2012-06-07 15:24:18
Pelin açıkcası 66 ile atanman bence çok zor,ben 69 ile umutsuzum.
serdar doğan - 2012-06-07 15:11:07

bizlerde sokaklara dökülmeden gücümüzü göstermeden bu bakanlıktan hiçbirşey olmaz imam almaya devam eder malum ülkenin imama ihtiyacı var....

serdar DOĞAN

pelin - 2012-06-07 11:00:14
66 atanırmıyımmmmm
pelin - 2012-06-07 10:59:20
arkadaslar puanlar kaca düşer ????????
nimet - 2012-06-07 10:53:25
tesekkürler editör.puanlar kaca düşer sizce cevap verirseniz sevinirim.şimdiden tesekkrler...
Muzaffer Yusuf - 2012-06-07 00:59:24
seçil att öncelikle dikkatli olmanız güzel belkide birçoğumuz dikkat etmeyecektik fakat ben attyiz.biz in kasıtlı olarak böyle yapacağına ihtimal vermiyorum.Ortada şuan hiçbir sitede olmayan bir emek var lütfen attlerin tek sesi olan sitemizi karalamayalım.
Editör - 2012-06-06 21:07:09
Öncelikle eksik kurumlar için özür dileriz,Takdir edersiniz ki kılavuz içersinden ATT lere özelleri seçmek zahmetli ve zor bir iş gözden kaçmış olabilir bazı kurumların sayıları yoktu onları arkadaşlar bildirdi ekledik,eksik kurumları en azından herkes kendi ilininkine bakıp eksik mi bildirirse düzenleriz.bir kasıt yok!
seçil att - 2012-06-06 18:07:49
ya inanın hiç ummazdım sizden ama eksik yayınlanmış kadrolar bilerek mi?? kilis yok mesala sizin yayınladığınızda...rnçok yazık..rnmilleti rnkandırmayın editörrn
Hacer - 2012-06-06 16:58:19
toplam kaçkişi alınıyor ya rn
Müjde Nur - 2012-06-06 15:56:33
İşte attyiz.biz Farkı,Tşk

GÜNDEMDEKİ DİĞER HABERLER
 
BU AY EN ÇOK OKUNANLAR
Bas Gaza ATT'm isimli Klip Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güzel olmuş,Abartmaya gerek yok!